tglCty
مسافران : 1
اکونومی
پنجشنبه 1403/01/09
--
جمعه 1403/01/10
--
شنبه 1403/01/11
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAJ می باشد AJ
17,284 ت
یکشنبه 1403/01/12
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEK می باشد EK
369,795 ت
دوشنبه 1403/01/13
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینTK می باشد TK
19,152 ت
سه شنبه 1403/01/14
--
چهارشنبه 1403/01/15
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینPC می باشد PC
17,115 ت
پنجشنبه 1403/01/16
--
جمعه 1403/01/17
--
شنبه 1403/01/18
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
24,865 ت
یکشنبه 1403/01/19
--
دوشنبه 1403/01/20
--

اطلاعات پرواز تهران به رم

تعداد سفرهای روزانه تعداد سفرهای روزانه :
0
انواع پروازهای مسیر انواع پروازهای مسیر :
اکونومی - بیزینس - فرست
timer مدت زمان سفر :
05 ساعت و 50 دقیقه
routing مسافت
3137 Km
clock زمان اولین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت
clock زمان آخرین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت
شلوغ ترین روزها شلوغ ترین روزها :
سه شنبه
خلوت ترین روزه خلوت ترین روزها :
پنجشنبه

ایرلاین های پرواز تهران رم

arrowRight
Anadolu jet
China Southern Airlines
Emirates Airline
Flydubai
Kuwait Airways
Lufthansa
Swiss International Air Lines
Austrian Airlines
Pegasus Airlines
Qatar Airways
Turkish Airlines
arrowLeft
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما تهران به رم

questions آیا امکان استرداد وجه بلیط برای پروازهای چارتر خارجی وجود دارد؟
arrow down icon

امکان استرداد بلیط برای برخی از پروازهای چارتری با شرایط خاص و اعمال جریمه ی مشخص شده از سمت چارتر کننده وجود دارد.

questions چه فاصله ی زمانی قبل از پرواز خارجی باید در فرودگاه حاضر شد؟
arrow down icon

مسافران پروازهای خارجی حداقل 3 ساعت قبل از پرواز باید در فرودگاه حضور داشته باشند

questions آیا خرید بلیط هواپیما خارجی یک طرفه مجاز است؟
arrow down icon

خرید بلیط هواپیما یک طرفه، تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که مسافر اقامت دائم یا موقت کشور مقصد را داشته باشد یا بلیط ادامه ی مسیر تهیه کرده باشد.

questions چطور مطمئن شویم که خرید اینترنتی بلیط پرواز را به درستی انجام داده ایم؟
arrow down icon

ایمیل و تلفن همراه خود را چک کنید. پس از اتمام مراحل خرید، اطلاعات بلیط به ایمیل کاربر ارسال شده و همزمان به شماره تلفن همراه وارد شده توسط کاربر پیام ارسال می شود.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

قوانین پرواز تهران رم

  • کلیه محدودیت های مرتبط با همه گیری کووید-19 جهت سفر به کشور ایتالیا لغو گردید و مسافران میتوانند با مجوزهای معتبر به مانند گذشته به این کشور سفر نمایند .

بلیط هواپیما تهران رم شما را به پایتخت کشور ایتالیا می برد. شهر ابدی رم، همی شود بین محبوب ترین شهر های توریستی اروپا، به عنوال سوگولی و پایتخت، بزرگ ترین امپراطوری تاریخ طرفدار های زیادی داشته است. اگه شما هم قصد سفر با خرید بلیط هواپیما به این شهر بی نظیر را دارید، امروز قصد داریم شما را با دیدنی های این شهر آشنا کنیم.با  رسپینا همراه باشید.

بلیط هواپیما تهران رم

چرا بلیط هواپیما تهران رم را بخریم؟

تاریخ شهر ابدی رم،  با داستان افسانه ای جنگ تراا، گره خورده است. بر اساس این داستان افسانه ای، جنگجویی به نام "انیید"، که از جنگ افسانه ای تراا، جان سالم به در برده بود، یکی از بنیان گذارهای شهر رم بوده است. البته افسانه پدید آمدنن رم، خیلی هم دور از حقیقت نیست. در واقع بنیان گزاران رم، مردمانی غیر بومی بودند ،که به سرزمین ایتالیا سفر کردند و بر رای هفت تپه نزدیک به راد تیبر ساکن شدند و شهر رم، را از خودشون به یادگار گذاشتند.

این شهر تاریخی، سالها به عنوان قلب تپنده ی امپراطوری رم، و امروز به عنوان پایتخت ایتالیا، آثار باستانی بی نظیری را برای گردشگران به نمایش گذاشته است. و در طول تاریخ، یکی از مهمترین شهرهای اروپا بوده است.

خرید ارزان ترین بلیط پرواز تهران رم

همان طور که تا این قسمت از مطلب اشاره کردیم، قیمت بلیط هواپیما تهران به رم به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. حال سوال این است که چطور ارزان ترین بلیط را در این مسیر بخریم؟ خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان قیمت کار سختی نیست و کافیست راهکارهای آن را بدانید. در حالت کلی می توان گفت مهم ترین نکته برای خرید پرواز ارزان رم، خرید اینترنتی بلیط می باشد. چون در خرید های اینترنتی می توان براحتی نرخ ها را بر اساس فاکتورهای مختلف با هم مقایسه نمایید. البته در نظر داشته باشید که سایت هایی را برای خرید بلیط انتخاب کنید که تمام پروازها در مسیر مورد نظر را نمایش دهند و در نتیجه شانس بیشتری برای پیدا کردن ارزان ترین پرواز رم خواهید داشت.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران رم

مشاهده ی جاذبه های رم با خرید بلیط هواپیما تهران به رم

کلوسئوم

طاق مشهوری، که  امروز به عنوان آمفی تئاتر رم، مهمترین جاذبه گردشگری این شهر محسوب می شود. این بنا با معماری بی نظیری، در سال 315 میلادی، برای یادبود پیروزی کنستانتین بر مارکوس اورلیوس ساخته شده است. این بنا سالهای زیادی محل مبارزه ی گلادیاتور ها بوده، سکوی های این آمفی تئاتر سالها، جایگاهِ امپراطور های رم ، درباریان و مردمی بوده که برای تماشای این مسابقات در کلوسئوم، جمع می شدند.

بلیط هواپیما تهران به رم

موزه ی واتیکان

در سفر به رم یکی از جاهایی که حتما از ندیدنش پشیمان می شوید موزه ی واتیکان است. مگر می شود به رم سفر کرد و از سقف نقاشی شده ی میکلانژ  در نمازخانه ی سیس تین و شاهکارهای ایتالیایی این موزه دیدن نکرد!

فواره ترای

این فواره یه شاهکار هنری است که انسان ها را به آرزوهاشان می رساند، می توانید برای بر آورده شدن آرزوهایتان، یک سکه را داخل این حوض بندازید، چشمهایتان را ببندید و آرزو کنید. بعد ازاین که آرزو کردید، احتمالا مدتی را محو تماشای مجسمه نپتون، با گاری صدفش و اسب های دریایی می شوید و از دیدن این شاهکار لذت میبرید. جالبه است بدانید که، پولی که هر روز از این فواره جمع می شود (حدود 3500 دلار)، برای تامین غذای فقرای شهر خرج می شود.

ارزانترین بلیط هواپیما تهران رم

پیاتزا ناوونا

معماری بی نظیرِ ساختمان ها و میدان های رم ، فضای آرامش بخش رستوران ها و کافی شاپ های این شهر، هر گردشگری را برای کافه چرخیدن در خیابان های این شهر مشتاق می کند. یکی از معروف ترین میدان های رم میدان با شکوهه "پیاتزا ناوونا"ست که به خاطر فواره ها و رستوران و کافی شاپ های رابازش معروف. معروف ترین فواره ی پیاتزا ناوونا فواره ی برنینی ست، که  روی این فواره، چهار مجسمه که نماد "رادی از 4 قاره مختلف"  هستن، خودنمایی می کند.

رامن فرام

این مکان، یکی از مکانها ی سیاسی و مذهبی رم باستان، است. و در زمان امپراطوری رم، یکی از میدان های اصلی برای تجارت بازرگانان بوده است. بیشتر جشنواره ها، نشست ها و مهمانی های مهم در این محل محل برگزار می شده است. معبد "ساترن"، طاق "تایتوس"و طاق "سپتیموس سوراس" و "خانه وستال‌ها"  از بناهای باقی مونده در میدان "رامن فرام" است.

پرواز تهران به رم

خدمات انلاین رسپینا را بیشتر بشناسید

برای خرید بلیط هواپیما تهران رم می توانید با وارد شدن  به سایت  رسپینا، خیلی راحت مبدا و مقصد سفرتان را مشخص کنید و از بین، بلیط های هواپیمایی که با ایرلاین های مختلف به سمت رم پرواز می کنند، مناسب ترین گزینه برای خود را انتخاب و اقدام به خرید کنید. بدین صورت خیلی راحت با چند کلیک ساده می توانید بلیط را از داخل منزل،  بدون هیچ دردسری خریداری کنید.