بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های رامسر

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل های رامسر

questions بهترین هتل های رامسر کدامند؟
arrow down icon

هتل آزادی و بام دو هتل 4 ستاره در رامسر می باشند که از شرایط بهتری نسبت به سایر هتل ها برخوردارند.

questions کدام هتل های رامسر در فاصله کمی با ساحل قرار دارند؟
arrow down icon

متل پارسیان خزر، هتل آپارتمان کارن و هتل آپارتمان کوثر از جمله هتل هایی هستند که در فاصله کمی با ساحل قرار گرفته اند

questions هتل های ارزان رامسر کدامند؟
arrow down icon

هتل لیدو، ملکشاه، هتل آپارتمان لیان، ترنج، کارن و رویای شیرین از جمله هتل های ارزان قیمت در این شهر می باشند

questions پس از رزرو آنلاین هتل ها، اگر فایل واچر برایمان ارسال نشود چه کاری باید انجام دهیم؟
arrow down icon

در صورت پرداخت هزینه هتل و عدم دریافت واچر، با تیم پشتیبانی 24 ساعته رسپینا تماس بگیرید

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل در رامسر مخصوصا در فصل بهار و تابستان از ضروری ترین اقدامات برای شروع سفر می باشد. چون در این بازه های زمانی شهرهای شمالی کشورمان به شدت مورد توجه گردشگرانی از گوشه و کنار ایران واقع میشوند و رامسر نیز یکی از این موارد است. تقاضای زیاد برای رزرو هتل در این شهر و تنوع زیاد هتل ها از نظر امکانات و موقعیت مکانی و قیمت باعث میشود فرآیند انتخاب بهترین هتل کار سختی باشد. به همین منظور، در ادامه نحوه  رزرو، قیمت هتل ها، بهترین و ارزان ترین هتل های رامسر و قوانین و نکات مهم در رزرو ارزان با تخفیف اشاره خواهد داشت.

رزرو هتل در رامسر

رزرو آنلاین هتل در رامسر

رامسر یکی از پرطرفدارترین شهرهای شمالی کشورمان می باشد که انتخابی عالی برای سفرهای بهار و تابستان به شمار می رود. این شهر با داشتن مناظر سرسبز و سواحل بسیار زیبا در تمام طول سال به شدت مورد توجه مسافران قرار میگیرد و به همین خاطر است که به امکانات تفریحی و رفاهی در آن از جمله هتل توجه زیادی شده است. علیرغم امکان رزرو حضوری، به چند دلیل مهم اغلب افراد ترجیح می دهند قبل از سفر نسبت به رزرو آنلاین هتل های رامسر اقدام کنند و سفری بدون دغدغه را با خیال آسوده شروع کنند. از جمله مزایا و دلایلی که باعث شده اند رزرو اینترنتی مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:

رزرو هتل ها قبل از تکمیل ظرفیت

چند روز تعطیلات رسمی متوالی در تقویم ما ایرانی ها در اغلب مواقع به معنای سفر به شهرهای شمالی می باشد. به همین خاطر است که در فصل های خوش آب و هوا از قبیل بهار و تابستان سیل عظیمی از مسافران به این شهرها سفر می کنند. تعداد محدود هتل ها و تقاضای بسیار زیاد برای رزرو آنها در نهایت باعث میشود، ظرفیت آنها خیلی زود تکمیل گردد. برای اینکه بتوانید کاملا حرفه ای سفر خوبی را شروع کنید، لازم است مقدمات را قبل از ورود به مقصد فراهم کنید. با رزرو آنلاین هتل در رامسر می توان از چند هفته قبل از تاریخ سفر مکان مناسبی را با کیفیت ایده آل انتخاب و رزرو نمود. به عبارت دیگر، رزرو هتل های رامسر قبل از تکمیل ظرفیت آنها از جمله مزایای رزرو اینترنتی می باشد که نباید از آن غافل شد.

مقایسه آسان هتل

هتل های رامسر تنوع زیادی دارند و این تنوع را می توان در نوع امکانات تفریحی و رفاهی، موقعیت مکانی هتل و قیمت آنها مشاهده نمود. با توجه به پراکندگی هر یک از هتل ها در مناطق و بخش های مختلف شهر، لذا نمی توان انتظار داشت که بتوان به تمام آنها مراجعه کرد و امکانات و شرایط را با هم مقایسه نمود. اگر چنین دیدگاهی دارید، لازم است بدانید که بعد از مراجعه به دومین یا سومین هتل خسته خواهید شد و زمان زیادی را از دست داده و در نهایت بدون توجه به سایر گزینه ها، هتل را رزرو می کنید. با رزرو آنلاین هتل می توان در یک نگاه و بدون از دست دادن زمان و خسته شدن ، هتل ها را بر اساس موقعیت مکانی، امکانات و قیمت آنها با هم مقایسه نمود.

رزرو هتل های رامسر با تخفیف

یکی از مهم ترین دلایلی که اغلب افراد برای سفرهای داخلی و خارجی، رزروهای اینترنتی را ترجیح می دهند، بهره مندی از تخفیف های بسیار زیادی می باشد که در رزروهای حضوری فراهم نمی باشند. این مسئله در رزرو محل مناسب برای اقامت در سفر به رامسر نیز وجود داشته و فرصتی را فراهم می کند تا بتوانید با کاهش هزینه های اقامتی، مدیریت هزینه خوبی داشته باشید. به عبارت دیگر، از مهم ترین و بهترین مزایای رزرو آنلاین، رزرو هتل های رامسر با تخفیف می باشد. توجه داشته باشید که قیمت های ارائه شده بر روی سامانه رسپینا بسیار کمتر از نرخ هایی می باشند که هتل ها در مراجعات حضوری ارائه می دهند.

هتل های رامسر

قیمت هتل های رامسر چقدر است؟

هتل های رامسر مانند سایر شهرهای توریستی از نظر قیمت با هم تفاوت زیادی دارند که دلایل زیادی در این تفاوت قیمت نقش دارد. در حالت کلی برای هتل های رامسر و هتل های سایر شهرها در تمام دنیا، چند عامل مهم در قیمت گذاری آنها موثر هستند که عبارتند از:

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

نوع امکانات تفریحی و رفاهی که هتل ها ارائه می دهند، ارتباط مستقیم با قیمت آنها دارند و این کاملا طبیعی خواهد بود. هر چه هتل ها از نظر امکانات تفریحی و رفاهی از قبیل استخر، سونا، جکوزی، سالن های ورزشی و بازی در سطح بالاتری باشند، در نهایت قیمت بیشتری خواهند داشت. به همین خاطر است که هتل های 5 ستاره همیشه گران تر از سایر هتل ها می باشند.

زمان رزرو 

بازه زمانی که برای سفر انتخاب می کنید، از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت هتل می باشد. به عنوان یک قانون و اصل همیشگی، هر چه تقاضا برای خدمات گردشگری بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت ها نیز افزایش پیدا خواهند کرد. به عنوان مثال، قیمت هتل های رامسر در بهار و تابستان بسیار بیشتر از پاییز و زمستان خواهد بود. چون بهار و تابستان پیک سفر به رامسر بوده و قیمت ها با رشد زیادی مواجه می گردند. در مقابل، پاییز و زمستان بخاطر شروع فعالیت مدارس و دانشگاه ها و سرد شدن هوا سفر به رامسر کاهش پیدا نموده و قیمت هتل های آن نیز کمتر خواهد شد. اگر به دنبال رزرو هتل های ارزان رامسر هستید، پاییز و زمستان حق انتخاب بالایی برای انتخاب هتل خواهید داشت. 

موقعیت مکانی هتل

در سفر به شهرهای شمالی بسیاری از افراد ترجیح می دهند در فاصله کوتاه با دریا اقامت داشته باشند و به همین خاطر است که هر چه هتل به دریا نزدیک تر باشد، به همان نسبت قیمت آنها نیز بیشتر خواهد بود. موقعیت مکانی هتل و میزان فاصله آنها با مکان های دیدنی، چشم انداز اتاق ها و فاصله ای که با بازار و مراکز خرید وجود دارد، از دیگر فاکتورهای مهم در تعیین قیمت هتل در رامسر می باشند.

قیمت هتل رامسر

بهترین هتل های 4 ستاره رامسر کدامند؟

علیرغم تقاضای زیاد برای سفر به رامسر و اقامت در هتل های آن، این شهر هتل 5 ستاره ندارد و برای بهترین گزینه ها را در بین هتل های 4 ستاره رامسر می توان مشاهده نمود. هتل های 4 ستاره نیز از نظر موقعیت مکانی و نوع امکانات با هم کاملا متفاوت هستند که در زمان رزرو باید به آن ها توجه داشته باشید. هتل های 4 ستاره در این شهر عبارتند از هتل بام رامسر و هتل آزادی رامسر که شرایط بسیار متفاوتی را برای مسافران خود فراهم می کنند.

هتل های ارزان رامسر کدامند؟

اگر از آن گروه افرادی هستید که ارزان بودن سفر برایتان اهمیت زیادی دارد، لازم است بدانید که هتل های ارزان در رامسر تنوع خوبی دارند. این هتل ها شامل هتل های 3 ستاره رامسر و 2 و یک ستاره بوده و در مناطق مختلف با موقعیت مکانی های متفاوت قرار گرفته اند. 

چرا رزرو هتل در رامسر را از رسپینا انجام دهیم

رسپینا یکی از موفق ترین سایت ها در زمینه ارائه خدمات گردشگری الکترونیک می باشد که مزایای بسیار زیادی دارد. مهم ترین دلایلی که می توان برای رزرو هتل در رامسر رسپینا را انتخاب نمود عبارتند از:

پوشش تمام هتل ها

 رزرو هتل آپارتمان رامسر

رزرو آسان و بدون ابهام هتل

رزرو ارزان هتل های رامسر با تخفیف

پشتیبانی 24 ساعته

نحوه رزرو هتل در رامسر

برای رزرو اینترنتی هتل در رامسر از رسپینا لازم است مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

* بعد از ورود به سایت رسپینا، منوی رزرو هتل را از بالای صفحه انتخاب کنید

* نام مقصد، تاریخ ورود و خروج از هتل را وارد و روی جستجو کلیک کنید. 

* از لیست هتل های دارای ظرفیت، گزینه مورد نظر را انتخاب و وارد جزئیات اتاق ها شوید. عکس و قیمت و شرایط و نوع امکانات موجود در هر اتاق را مشاهده و گزینه مناسب را انتخاب و روی رزرو کلیک کنید.

* سپس اطلاعات رزرو کننده و اطلاعات تماس را وارد نمایید و بر روی دکمه "ثبت اطلاعات" کلیک کنید

* پس از پرداخت هزینه هتل، واچر برایتان ارسال میشود. 

همچنین لازم به ذکر است، پس از رزرو هتل در رامسر در صورت نیاز می توانید درخواست استرداد را به صورت آنلاین ثبت کنید. با رسپینا روی زمین نمی مانید...