{{ctrl.notification}}

تور چابهار

تضمین ارزان ترین نرخ تور چابهار

تور چابهار تجربه فراموش نشدنی از سفر به یکی از خوش آب و هوا ترین بنادر مجاور به اقیانوس هند می باشد. شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری رسپینا به عنوان یکی از بزرگ ترین ارائه دهنده خدمات تور مسافرتی در کشور، آفرهای متنوعی را با بهترین امکانات و ارزان ترین قیمت برای گردشگران عزیز آماده نموده است. هم چنین جهت راهنمایی بیش تر مسافران، در ادامه این مقاله، نکات مهمی که قبل از رزرو تور می بایست از آن مطلع گردید بررسی شده است که حتما توصیه می کنیم تا پایان مطالعه بفرمائید.

قیمت تور چابهار

قیمت گذاری برای تورهای گردشگری و مسافرتی در تمام جهان، طی سال متغیر است؛ چراکه قیمت بلیط ها و هتل ها نیز بر اساس فاکتورهای متفاوتی تغییر می کنند. اما با این وجود، قیمت گذاری برای تور گردشگری چابهار، بر اساس موارد زیر تعیین می شود:

- زمان سفر (اینکه در زمان های پرمتقاضی و خوش آب و هوا به این بندر سفر می کنید یا زمان های خلوتی، خود بر قیمت تور بسیار موثر است.)

- وسیله سفر (هواپیما یا اتوبوس)

- نوع اقامتگاه و خدمات آن (هتل لوکس یا هتل ارزان قیمت؟ خدمات و امکانات اقامتگاه و ...)

- تعداد روزهای سفر

تور چابهار رسپینا

تور چابهار با قطار

مسافرت زمینی با قطار، یکی از محبوب ترین تورها در کشور می باشد. با این حال، متاسفانه استان سیستان و بلوچستان هنوز مسیر ریلی فعالی ندارد. اما اگر قصد دارید حتما با قطار راهی چابهار شوید، می بایست ابتدا از شهر مبدا خود با قطار راهی بندرعباس یا کرمان شوید و از آنجا به صورت جاده ای (با اتوبوس یا ماشین شخصی) به سمت چابهار رهسپار گردید.

مزایا و معایب تورهای زمینی چابهار با قطار

مزایا: قیمت مناسب بلیط های قطار، کم تر بودن سوانح ریلی در کشور نسبت به سوانح جاده ای و هوایی، امکان اجاره یک کوپه کامل برای خانواده ها و اکیپ ها

معایب: عدم وجود خط ریلی مستقیم و طولانی تر و گران تر شدن پیمودن مسیر، امکانات پایین قطار های مسیر کرمان و بندر عباس

تور چابهار هوایی

برای مسافرانی که به راحتی سفر اهمیت می دهند، انتخاب تورهای هوایی یکی از اولویت اساسی در سفر می باشد. اطلاعات بیش تر این تور به صورت زیر است:

- ایستگاه مقصد: فرودگاه بین المللی کنارک

- فاصله فرودگاه تا مرکز شهر: حدودا 50 دقیقه با وسیله نقلیه (49 کیلومتر)

- ایرلاین های فعال در فرودگاه کنارک: کاسپین، ایران ایر، آسمان، کیش و قم

مزایا و معایب تورچابهار هوایی

مزایا: راحتی سفر، امکانات بالای هواپیما و کم تر بودن فاصله طی کردن مسیر

معایب: گران بودن بلیط های پرواز و عدم پوشش دهی تمام مسیرهای پروازی کشور تا چابهار

تورچابهار

تور زمینی چابهار با اتوبوس

تور چابهار زمینی با اتوبوس، در دسترس ترین روشی است که تقریبا از هر شهری در کشور امکان پذیر است. پایانه مسافربری چابهار روزانه بالغ بر 1000 مسافر را جا به جا می کند. هم چنین دردسترس و ارزان بودن بلیط های این وسیله نیز مزید بر علت شده تا با انتخاب تورهای زمینی رهسپار جاده ی زیبای چابهار شوید.

مزایا و معایب تور چابهار زمینی با اتوبوس

مزایا: ارزان بودن و در دسترس بودن بلیط تقریبا از تمام نقاط کشور

معایب: سختی سفر (خصوصا برای مسیرهای طولانی)، امکانات پایین، سوانح جاده ای زیاد

تور لحظه آخری چابهار

تورهای لحظه آخری یکی از متداول ترین اصطلاحات در دنیای توریست وگردشگری می باشند. در برخی از ایام سال که تقاضای سفر رو به کاهش می رود، ظرفیت تور ها نیز به سختی تکمیل می گردند. (در بعضی موارد هم اصلا تکمیل نمی شود) در این شرایط، برگزار کننده تور برای جلوگیری از ضرر و زیان بیش تر، قیمت تور را با تخفیف استثنایی ارائه می دهد. معمولا از اواخر که اردیبهشت که هوای این بندر رو به گرما و شرجی شدن می رود، از تعداد مسافران نیز کاسته می شود. لذا بهترین زمان برای جست و جوی آفرهای لحظه آخری ارزان قیمت است.

راهنمای خرید تور ارزان چابهار

برای بهره مندی از ارزان ترین برنامه تور چابهار، توصیه می کنیم راهنمایی های زیر را مدنظر قرار دهید:

 - اگر در انتخاب زمان سفر منعطف هستید، بهتر است سفر خود را به زمان های خلوتی چابهار مثل تابستان و یا مهرماه موکول کنید.

- اگر قصد دارید به صورت هوایی سفر کنید، حتما بلیط اکونومی خریداری نمائید.

- انتخاب هتل های ارزان قیمت 2 یا 3 ستاره را در دستورکار خود قرار دهید.

- از جست و جو و رزرو تورهای لحظه آخری غافل نشوید.

- تورهای کوتاه مدت (زیر 4 روز) را انتخاب کنید.

مزایای خرید اینترنتی تور چابهار رسپینا

وب سایت رسپینا، تحت سرپرستی و مدیریت شرکت سامان سیر رسپینا یکی از بزرگ ترین ارائه دهنده خدمات مسافرتی و گردشگری در کشور می باشد که از سال 1389 فعالیت می کند. مسافران عزیز می توانند با رزرو تورچابهار رسپینا، از مزایای زیر بهره مند گردند:

- خرید تضمین شده بر پایه نرخ مصوب هتل و ایرلاین ها/ شرکت های حمل و نقل ریلی/ شرکت های اتوبوسرانی

- پشتیبانی 24 ساعته از لحظه ورود به سایت تا زمان بازگشت از سفر

- امکان استرداد آنلاین هزینه تور در صورت کنسلی

- بهره مندی از تخفیفات ویژه

لذا در صورت تمایل به رزرو تور از رسپینا، می توانید مطابق راهنمای زیر عمل نمائید.

راهنمای رزرو تور چابهار از رسپینا

برای این منظور کافیست وارد وب سایت رسمی رسپینا شده و مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمائید:

- از سربرگ بالای صفحه، گزینه رزرو تور را انتخاب کنید.

- در پنجره باز شده و از تب تورهای داخلی، شهر خود را در قسمت مبدا، چابهار را در قسمت مبدا و تاریخ موردنظر خود را وارد کنید.

- در صفحه باز شده و از کادرهای انتخاب وسیله رفت، انتخاب وسیله برگشت و انتخاب هتل و اتاق، جزئیات دلخواه خود را انتخاب کنید.

- در مرحله بعدی می بایست مشخصات مسافر یا مسافران را به صورت صحیح و مطابق با مندرجات شناسنامه و کارت ملی وارد کنید.

- با ثبت و تایید نمودن اطلاعات، جهت واریز مبلغ تور به درگاه های بانکی هدایت می شوید.

- پس از واریز مبلغ، لینک دانلود بلیط رفت، بلیط برگشت و واچر هتل برای شما فعال خواهد شد.

رزرو تلفنی تور گردشگری چابهار رسپینا

برای مسافرانی که در جست و جوی برنامه تورهای گردشگری چابهار با امکانات کامل و قیمت های مناسب می باشند؛ انتخاب تورهای تلفنی رسپینا از بهترین گزینه ها خواهد بود. برای این منظور می بایست مشابه رزرو آنلاین، در قسمت تورهای داخلی سایت، اطلاعات مبدا، مقصد و تاریخ سفر را انتخاب کنید تا به جدول کلیه تورهای تلفنی به همراه شماره داخلی کارشناسان مربوطه هدایت شوید.

تور ارزان چابهار هتل لیپار

مراکز اقامتی متعددی در بندر چابهار فعالیت می کنند که هر کدام از حیث امکانات و قیمت متفاوت می باشند. اما در این میان، انتخاب اقامتگاه های درجه یک و باکیفیت برای بسیاری از مسافرانی که در جست و جوی تور لوکس چابهار می باشند، بسیار مهم است. هتل چهارستاره و بین المللی لیپار، یکی از بهترین اقامتگاه های این بندر می باشد که با امکانات و خدمات ویژه خود آماده میزبانی از مسافران است. 

رزرو تور چابهار

نکات مهم پس از رزرو تور چابهار رسپینا

- به دلیل محدودیت پروازهای مسیر چابهار، ممکن است هنگام جست و جوی تور در سایت، گزینه ای برای شهر مبدا شما یافت نشود. در این شرایط، تنها راه، یافتن گزینه بلیط های مربوط به اتوبوس و رزرو اقامت در هتل می باشد که می بایست به صورت جداگانه برای هریک اقدام شود.

- استرداد هزینه تور در صورت کنسلی با کسر مبلغ جریمه هتل و ایرلاین/ شرکت حمل و نقل ریلی/ شرکت اتوبوسرانی همراه خواهد بود.

- امکان کنسلی تور و عودت هزینه در ایامی که تقاضای سفر به چابهار زیاد است، وجود نخواهد داشت.

- تحویل اتاق در اکثر هتل ها در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 انجام می گردد. بنابراین اگر به صورت آنلاین از سایت رسپینا تور را خریداری می کنید؛ حتما به ساعت بلیط خود و هماهنگ بودن آن با زمان های نامبرده دقت کنید.

- در تمامی مراحل سفر، کارشناسان پشتیبانی رسپینا همراه شما خواهند بود. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل از لحظه ورود به سایت تا زمان بازگشت از سفر می توانید بدون نگرانی با تلفن پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمائید.

نیاز به راهنمایی دارید؟